Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 0 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og ingen gæster :: 1 Bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

what a beautiful night...don't you think? -Mike-

Go down 
ForfatterBesked
Zane
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

IndlægEmne: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 6:11 pm

Påklædning , plus en masse blod her og der.
Tid 24:59.
Sted Dybt inde i den mørke skov.
Omgielser en masse mørke, uhykke og død.
Vejr Det er mørkt, koldt, månen er højt og den vil i løbet af de næste par dage snart være fuld.

Lyden af rædselsskrig oplyste nattens stilhed, da en ung kvinde løb for sit liv, men alle de steder hun løb hen lå der døde mennesker, hun var fanget i en cirkel, med en meget sulten vampyr rundt om sig, skrig på hjælp og tiggen på nåde blev overhørt da hun trådte over menneskerne, hen mod hende med et iskoldt blik "hvorfor skulle jeg give et latterligt menneske nåde" grinede hun og greb hende om håret, hvorefter hun borede sine tænder ind i hendes hals. rundt om dem lå tre døde mænd, alle med hovederne revet af, samt arme og ben, nu var det så kvindens tur. hun strammede grebet om hende og gav dog til sidst slip på hende, for at lade hende falde ned på jorden, grædende, med en hånd mod halsen.
med jord, snavs og blod på kroppen, slikkede hun sig på fingrene, om læberne og op af armene "jeg kan sige at de min kære frue var yderst delikat" hun grinede og puffede til hende med sin fod, mens hun så på de tre andre. hun så nok uskyldig ud i starten og lige nu kunne hun snildt gå ud fra at være et offer i et mord, måske var hun stukket af, hvis det ikke havde været for det sjæleløse udtryk i hendes næsten sorte øjne.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mike
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 6:50 pm

Mike gik igennem skoven. Han hørte skriget fra en kvinde, men han vidste også hvor mange vampyre der rendte rundt i skoven, så der generede ham ikke. Normalt, som menneske, ville han have flygtet og håbet på at ingen fandt ham. Lige nu var han bare ligeglad. Det var sådan folk som ham fik mad nu, det var ubehageligt, men det var rpisen for udødelighed, og det var han villig til at betale. Han gik mod kvindens skrig, og regnede md at finde en vampyr som ham. Han gik roligt med hænderne i sine lommer. Han gik i t-shirt fordi han ikke behøvede en jakke mere, hvilket var en befrielse. Han stoppede op og så på vampyren der var igang. "Lad hende nu bare gå.." sagde han lavt og næsten opgivende. Han brød sig ikke selv om at dræbe, andre vampyre nød det åbenbart. Han så lidt på ligene og trak på skuldrene. "Hvorfor??" sagde han lavt.
Vis brugerens profil
Zane
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 6:57 pm

hun trak kvinden op og holdte hende ind til sig, dog sad hun på knæ da hun ikke selv var verdens højeste pige...men hallo hvad kan man forlange af en på 16 år, også selvom det kun var af udseende, hun strøg hende ned over halsen, blottede tænder, for så at bide igen, hvilket fik kvinden til at gispe og lidt efter blev hun slap. da drengen kom frem grinede hun og lagde hænderne om hendes hals, hvorefter hun rev hoved af kvinden, for så at smide det væk "ups" hvislede hun koldt, med en blød barnestemme, der dog var på vej til at lyde som en kvinde. hun trådte frem mod ham og kulde i øjnene dukkede op "hvorfor vedkommer ikke dig barn, disse er mad, og hver ikke så dum at teste en der er ældre end dem selv, hvis jeg ønsker kunne jeg let flå hjertet ud af brystet på dig" hun grinede og trådte frem mod ham med elegance og ynde. hun tørrede sig om munden og på trods af snavsen og alt blodet, var hun stadig lige smuk og stadig lige uskyldig, sjovt hvordan alt blodet slet ikke forandrede noget
Vis brugerens profil
Mike
Vampyr
Vampyr

Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 7:12 pm

Han så roligt på hende og lod hende gøre som hun ville. Han var alligevel ikke lige så stærk som pigen var, selvom hun lignede en der var yngre end ham. Han så lidt rundt mens hun færdiggjorde kvindens liv og trak på skuldrene igen .Det var ikke fordi det gjorde ham noget, det var den slags der sikrede deres overlevelse. Han så roligt på pigen der truede ham og trak svagt på skuldrene. "Du er en af Matthews vampyre, ikke?" spurgte han roligt og lænede sig mod et træ. Det var ikke for at virke for selvfed eller ligeglad, men han vidste at deres skaber ikek ville sætte pris på det hvis de rendte rundt og dræbte hinanden. Han smilede en smule til hende. "Du behøver ikke true mig.. Jeg vil dig ikke noget.. Mit navn er MIke" Sagde han venligt og så på hende. Han var ikke ondt anlagt, han var venlig og velopdragen, noget der åbenbart ikke var normalt for vampyrer.
Vis brugerens profil
Zane
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 7:19 pm

hun hævede øjenbrynet, men nikkede til sidst "ja det er jeg, han fandt mig i skoven som 16-årig for hvor lang tid siden" hun så tænksom ud, men trak til sidst på skulderne "men jeg gætte at du ligeså er en af hans og endda en meget ung en, hvor lang tid siden er det en måned" spurte hun og lagde armene over kors, hun gik stille mod ham og lagde hoved på skrå. hun grinede en smuk klokkeklar latter og rystede på hoved "dig gøre mig noget...men okay det er ikke fordi jeg plejer at være i mit hygge hjørne, men siden du jo er en af hans så kan jeg vel lave en undtagelse...mit navn er Dimitri" hun trådte frem mod ham og hævede øjenbrynet, det var sjældent hun gav sit navn ud, normalt ville hun drille dem eller værre...men hun kunne måske lave en undtagelse "så hvordan går træningen, Matthew er en god lære, han ved hvordan man skal tage hånd om sine egne" hun kørte hånden igennem håret, hvorefter hun også fjernede noget jord
Vis brugerens profil
Mike
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 7:28 pm

Han så lidt på hende og nikkede en smule med et smil. Han havde gættet hun var en af hans, hun virkede lige så forfærdelig som Matthew. Af en eller anden grund kom han til at tænke på, at hvis en af hans forvandlede var så slem, ville han ikke kende hans rigtige datter. Han vidste hun var forfærdelig. "Ja jeg er ret ny. n måned er vist ikke helt ved siden af" sagde han roligt og så på hende mens hun nærmede sig. Forvandlingen var han ikke stolt af, ikke da han fandt ud af at det var Matthew den aften. "Han ville nok ikke sætte pris på vi rendte rundt og slog hinanden ihjel i hvert fald.. Du er den første af hans vampyre jeg møder" sagde han med et smil og så lidt på hende. Han havde ikke mødt de andre endnu, og havde egentlig heller ikke lyst til det. Han trak på skuldrene. "Jeg snakker ikke med Matthew, prøver lidt at undgå ham og hans familie. Jeg har aldrig villet være en uhyggelig dræber" sagde han og trak på skuldrene. Han ønskede ikke nogen relationer med Matthew.
Vis brugerens profil
Zane
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 7:36 pm

hun nikkede og stoppede op knap en meter fra ham "så ung du er, sikkert fuld a naivitet og uskyld, du minder om mig dengang jeg var otte, kort før de slog hende ihjel" hun trak på skulderne som om det intet betød, som om det at miste Amanda, den kvinde der havde taget sig af hende som sin egen, som om det at miste hende intet var, men jo det var det, hun var bare så god til at skjule det under sin umenneskelighed, efter at havde taget hævn på de to, de to som havde beordret Amanda død, slog hun hele landsbyens beboer ihjel, kun for så at hævne sig på dem. hun trådte et skridt frem mod ham og rynkede brynet "er du klar over hvilken gave han har givet dig, du er blevet udvalgt, hvilket ikke alle bliver, jeg var selv så heldig og jeg har respekteret ham siden, beundret hans morderistiske side, også er han en god lære, nej måske ønsker du at være en lusede vegetar, men han ville lære dig selvbeherskelse" hun pegede mod hans bryst og da hun pressede så hårdt, brød hun igennem huden så let som ingenting, lidt efter fjernede fingeren, for så at slikke blodet væk "sikke dog de smager Mike" grinede hun koldt
Vis brugerens profil
Mike
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 7:58 pm

Han så på hende og sukkede opgivende mens han himlede med øjnene. "Jeg er sikkert naiv ja. Jeg aner intet om at være vampyr, men jeg skal nok lære det. Jeg er ikke blevet vampyr for jeg gider at rende rundt og spise forskellige mennesker. Det er en lang historie, og det vedkommer ikke rigtigt dig" sagde han roligt og så ned på hende. Han var højere end hende, men hun var trods alt også kun en teenagere af krop. Han var blevet vampyr for det udødelige, for ikke at dø fra sin kæreste, for at kunne forsvare sig selv og hans kæreste mod andre, ikke for at være en morder. Han fnøs lidt over hende og hendes gave. "Jeg kan ikke se nogen gave ud over udødelighed. Jeg blev ikke valgt, jeg skulle dø. Matthew ville have dræbt mig den aften, jeg ved ikke hvorfor han ændrede mening. Jeg ønkser ikke at være nogen vegetar. Jeg vil bare leve et liv i fred og ro fra Matthew, fra hans datter, fra klanen og fra alt andet" sagde han roligt og så ned på hendes finger. Han havde kendt smerten fra sit menneskeliv så sagde intet. Han knurrede dog lavt. "Jeg er ikke mad" sagde han lavt og irriteret.
Vis brugerens profil
Zane
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 8:04 pm

hun trak på skulderne "hvad tror du så en skaber er her for, han skaber også lære han fra sig" hun grinede og slog ud med hænderne, hun brød sig virkelig ikke om ham og han anede intet om hvad der kunne ske ham hvis han ikke droppede at snakke sådan og prøvede at opføre sig ordenligt...nok gjorde hun det ikke selv, men helt ærligt hun egede ingen sjæl ej havde hun en sjæl, at miste noget, noget som kun børn har i så ung en alder, det ødelægger folk, som det havde gjort ved hende selv.
hun var hurtigt ved ham og havde grebet ham hårdt om halsen, hvor på hun smed ham hårdt mod træet, med en advarende snerren gik hun mod ham og vidste sine hugtænder frem, lignede med et ikke et uskyldigt barn, men et monster "jeg ville passe på med hvad jeg sagde, jeg er over 900 år gammel" hvæsede hun og trådte tilbage, rettede sig op og så koldt på ham
Vis brugerens profil
Mike
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 8:14 pm

"Jeg ved bare Matthew ikke er her for mig, okay?" sagde han lavt og så irriteret på hende. Hun var en pestilens, og uanset hvor stærk hun var eller hvor klog hun var, var det tydeligt hun ikke vidste alt. Nok var han ny, men han vidste også at Matthew ikke rendte rundt og skabte vampyre for at lege barnepige. Hun kunne sikkert ikke lide han snakkede sådan, men han var ligeglad, så skulle hun ikke selv være så provokerende. Han burdehave langt mere respekt for hende og passe på, men bare fordi man var gammel, kunne man stadig godt snakke pænt.
Af refleks blev hans øjne røde og hans hugtænder lange da hanblev kastet ind i træet. Han så hen på hendes og knurede lavt. "Hvis du ikke kan lide at få svar på tiltale skulle du måske selv tænke over hvad du siger" sagde han irriteret tilbage. "Jeg er ikke ude på ballade, jeg erbare ikke ond, og jeg ønsker heller ikke at være det" hvæsede han og rettede sig op. Han lod sine tænder blive normale og det sammenmed sine øjne."Jeg er ikke ude på problemer.."
Vis brugerens profil
Zane
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 8:23 pm

hun trak på skulderne "hvor er det synd" hun så englelig ud til at være pisse ligeglad, for det var hun, det eneste hun bekymrede sig om var...ja det var englelig en hemmelighed som hun bar som en halskæde rundt om halsen, en slags medaljon, en hun ville dræbe for, da den indholde noget som engang havde betydet mere end selve hendes liv.
hun så på ham da han vidste tænder af hende, hvilket fik hende til at gå faretruende mod ham, hun var ikke bange for et barn som ham, uviden om dum som han nu var, men det ville ændre sig...helt sikkert at de ville, han ville en dag lære den sande værdig ved at drikke blod, smagen også det faktum at det var livsnødvendigt "bare pas på hvad du gør....så sker der dig måske ikke noget" hun rettede sig op og rystede på hoved af ham, dog stivnede hun da vinden vente og hun så på ham med sammenknebende øjne "wow det havde jeg ikke troet af en som dig, du har din egen lille juice beholder ikke, du går og drikker lidt fra en englebasse" spurte hun og lugtede til luften og hans fært
Vis brugerens profil
Mike
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 8:36 pm

Han så på hende og trak ligegyldigt på skuldrene. "Matthew er ikke vigtig for mig eller nogen af dem jeg omgåes. Jeg vil helst være fri for ham" sagde han afvisende. Han nægtede at takke Matthew for noget, han skyldte ham intet. Nok havde han opfyldt hans øneske, men hvis han den aften havde vidst det var Matthew havde han aldrig bedt om at blive vampyr, han havde løbet sin vej.
"Jeg ved hvad jeg gør, men jeg er ikke en handlingens mand. Jeg er mere til ord og diskussioner. Jeg er ikke så primitiv som mange af jer andre, netop fordi jeg er ny og opraget i en anden tid og på en anden måde" sagde han roligt og så på hende. Han vidste godt han ikke handlede som han burde overfor hende, han skulle helst holde sin kæft, men han havde ikke lsyt når hun så hjertens gerne ville starte en diskussion. Hun skulle havde hvad hun ville. Han stoppede brat op da hun nævnte Gideon og så på hende med et koldt blik, noget han ikke normalt havde, eller vidste han kunne. "Du holder dig fra ham, han er min" snerrede han lavt. Det lød alt for meget som om Gideon var et bytte, en simpel pose slik. "Jeg har ikke drukket fra ham, og det ønsker jeg heller ikke" sagde han lavt og afvisende. Gideon var ikke mad, det var den han elskede.
Vis brugerens profil
Zane
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 8:43 pm

hun nikkede stille "jamen fair nok, hvis det virkelig er det du ønsker" hun trak på skulderne, kunne englelig ikke være mere ligeglad, faktisk betød han jo intet for hende, men han var morsom måden han reagerede på, alle de ting hun sagde, at se hvordan han ville sige og hvordan han ville agere. hun så et sekund faktisk bare en smule menneskelig ud "tænk sådan var jeg også, jeg var lykkelig og menneskelig, men som altid folk forandre sig og jeg kan ikke sige jeg vil klage" hun grinede og var med et sig selv igen, menneskeligheden over hende var væk, væk i løbet af få sekunder. hun var hurtigt foran ham og indsnusede duften af engel "nåhh, men så dårlig du er til selvkontrol, bringer du ham mere i fare end at kunne elske ham, søde du har brug for at lære" hun trak på skulderne og grinede "tro mig jeg kender det, jeg prøvede selv at elske en af dem, han gjorde mig næsten menneske, men til sidst er fristelsen for stor og jeg endte op med at dræbe ham, så gør dig selv en tjeneste lær selvkontrol ellers er han en død engel" hun slog ud med hænderne
Vis brugerens profil
Mike
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Fre jan 04, 2013 9:01 pm

Han himlede med øjnene over pigen. hun interesserede ham ikke, faktisk var han allerhelst fri fra hende. Han fortrød helt han overhoevdet var gået herhen, men nu stod han her og der var intet at gøre ved det. Han sukkede opgivende over hende og hendes ord. "Jeg var lykkelig som menneske, jge er lykkelig nu. Det kan jeg ikke takke dig, Matthew eller mig selv for. Tingene er som de er af en grund og.. Det er fint. Forandringer er en del af livet" sagde han roligt og så på hende. Hun virkede lidt ustabil og underligt, men han holt de tanker for sig selv, han skulle ikke lige bruge en sindssyg vampyrs vrede. Han knurrede over hende og så bare på hende mens hun snusede til ham. "Jeg er ikke en parfume, gå væk fra mig" sagde han irriteret. "Jeg skal nok lære det hele, Rom blev ikke bygget på en dag. Jeg elsker ham, og det er alt jeg behøver. Jeg vil ikke såre ham, og jeg kommer ikke til at såre ham" sagde han lavt men irriteret. Han var sikker i sin sag, Gideon ville ikke komme til skade i hans nærvær. For første gang i hans liv var han ligeglad med sin seksualitet, nu var det mere deres racer der var forfærdrlige, ikke deres fælles køn.
Vis brugerens profil
Zane
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   Lør jan 05, 2013 7:08 pm

hun grinede og lod tungen glide hen over sine tænder, inklusiv de skarpe hugtænder "hvor fint, ja forandringer er så sandelig en del af livet...du er så underlig, hvorfor være god når det er så meget sjovere at være ond" grinede hun og rystede på hoved, i hendes hoved gav det ikke mening, men det var jo nok fordi hun var vant til rent ondskab alle vegne, hun var vant til at dræbe til højre og venstre, vant til at være den onde og altid være det...faktisk var det mange år siden hun faktisk gjorde noget sødt overfor nogen, ikke nogen hun ligefrem holdte af at gøre. hun grinede og trådte tilbage, vendte sig om, dog stoppede hun op og i løbet af få millisekunder, var hun over ham, hun holte ham fast i et jerngreb, hvorpå hun borede tænderne ind i hans hals, drak grådigt fra ham, ikke fordi hun var direkte sulten, men hun var bare vred og ville gerne være mere ond mod ham. hun låste benene fast om hans liv, holdte fast om hans hals, i et stort set udbrydeligt greb, mens hun slubrede i sig af hans blod, efter lidt tid sprang hun fra ham og smilede ondt til ham "ups, jeg er vidst bare den ustabile tøs ikke" spurte hun koldt og vredt
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: what a beautiful night...don't you think? -Mike-   

what a beautiful night...don't you think? -Mike-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1