Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 Bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

Søvnløs - Anthony

Go down 
ForfatterBesked
Victoria
Heks
Heks

Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

IndlægEmne: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 1:57 am

Sted:: Skoven
Tid:: 06:00 om morgen
Omgivelser:: Ingen andre mennesker i skoven end Victoria, i hvert fald indtil videre
Vejr:: Solen er begyndt at stå op, derfor er det stadig en smule mørkt, ellers er det vindstille, men stadig køligt
Påklædning:: Sorte jeans, en lyseblå top med V-udskæring og en sort cardigan over
Victoria var vågnet tidligt den morgen og da hun ikke kunne falde i søvn igen, besluttede hun sig for at give op og tage tøj på. Hun havde trukket i det nærmeste tøj, tog sine sko på og forsvandt ud af døren. Hun låste døren efter sig og puttede husnøglen i lommen, derefter gav hun sig til at gå i retningen af skoven. Hun tænkte at hvis hun ikke kunne sove, kunne hun lige så godt få sig lidt frisk luft i skoven. Hun holdt så meget af at være i skoven, det mindede hende så meget om de gode tider hun havde sammen med hendes mor, da hun var i live. Hun vidste at hvis hun ikke skulle ødelægge hele sin dag, skulle hendes tanker ændre retning. Derfor tvang hun sig selv til at tænke på noget andet. Ikke fordi at de tanker hun nu havde var meget bedre, hun gik og tænkte på på det job hun ikke havde og de venner hun hellere ikke havde.
Victoria gik uden rigtig at tænke over hvilken vej hun tog. Da hun nåede til skoven valgte hun at følge nogle af de mindre skovstier. Hun gik og lyttede til skovens lyde omkring hende, hvilket fik hende til at slappe mere af.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 9:09 am

Påklædning et par trænings bukser, samt en trænings trøje

han lå englelig bare og stirrede op i lyftet, ingen ide om hvordan han skulle falde i søvnen, måske var det stilheden, da alle jo bare lå og sov, var han jo stort set den eneste der endnu ikke havde kunne lukke et øje...hvilket var rimelig irriterende.
med et sur lod han sig glide ud over senge kanten, hvorefter han fandt noget træningstøj frem, så kunne han i det mindste løbe sig en tur, det var da en god ting at gøre, få brændt noget energi af, så han kunne komme hjem træt. han var hurtigt nede af trappen og ude i naturen, hvor han tog en dyb indånding og sukkede, dette skulle nok blive godt...det var da helt sikkert at det ville.
han startede som altid ud med at varme op og derefter noget udstrækning, en vigtig del af det hele, faktisk kunne han ikke udstå når folk bare startede med at løbe, man kunne få alvorlige skader af sådan noget. han bøjede sig let ned og satte af, det trak ganske svagt i hans mundvige, men smilet forsvandt som alt andet, han var en mand der ikke ligefrem holdte af at vise sine følelser, det var svagt og det ville han bare ikke.
længere inde i skoven, stoppede han bare op, han bøjede sig ned, lod fingrene glide hen over jorden, hvorefter han samlede sammen på en ide, selve ideen gav bare minder frem, en masse af minder om hans bardom, så måske skulle han...altså der var jo ikke nogen her ude, så han kunne vel godt prøve, med gjorde han sig selv, hvorefter han rynkede brynet...det gik noget tid og pludselig skete der små forandringer, han blev mindre, fik pels og med et stod der ikke længere en voksen mand, men en hvid ræv, med smukke gyldne øjne
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 11:14 am

Skovens lyde omkring hende virkede meget afslappende på hende. Hun standsede op på stien, lukkede øjnene og tog en dyb indånding. Den friske luft friskede hende op og bragte et smil frem på hendes læber. Hun åbnede sine øjne og så sig omkring, da hun syntes at hun hørte en lyd. Men der var ikke noget at se, så hun gik ud fra at hun bare havde hørt et dyr i nærheden, og hun begyndte igen at gå. Men hun standsede op, da hun fik øje på en hvid ræv, der stod et godt stykke fra ham.
Vitoria kendte byen nok til at vide, at mange overnaturlige væsner blev tiltrukket af stedet, en af grundene til at hendes far insisterede på at de flyttede væk, så de havde en mulighed for at leve et normalt liv. Men Victoria og hendes mors opfattelse af et normalt liv passede ikke rigtigt sammen med hendes fars.
Hun vidste at skovånder befandt sig i eller i nærheden af skoven. Hun havde ikke mødt så mange andre skovånder, eftersom der ikke befandt sig så mange i New Yorks gader. Hun stod stille og betragtede den hvide ræv.
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 11:20 am

han så overrasket ned af sig selv, viftede med halerne, dette var simpelthen underligt, måden han pludselig opfangede alt på...det var fantastisk, han havde ikke gjort sådan noget, så vidt han huskede havde han aldrig prøvet det før...så at prøve det nu var jo fantastisk og dejligt.
han stivnede da han fik øje på en ung pige, omkring de 22 måske eller yngre det kunne han ikke sige, men hun var smuk og med en rævs øjne var hun på punkter kun smukkere. han trådte forsigtigt frem mod hende, med ørene tilbage, klar til at forvandle sig tilbage og gå til angreb eller forsvinde hvis hun nu ville prøve på noget hun bare ikke skulle gøre. han stoppede op foran hende og satte sig ned, hun var nu en del højere end ham, men havde han været et menneske var kortende byttet rundt, så ville han være højere end hende. han prøvede sig frem og snusede til hendes ene ben, betragtede hende nøje mens han gjorde det, for hvad hvis hun nu gjorde det udfald, sparkede til ham eller noget i den stil
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 11:30 am

Victoria blev meget overrasket over at skovånden nærmede sig hende og nu sad og snusede til hende. Dette fik et lille smil frem på hendes læber, hun bøjede sig langsomt ned og satte sig på hug foran ham. Hun rakte langsomt hånden frem mod ham. "Tager jeg helt fejl, hvis du ikke er en helt almindelig ræv" sagde hun efterfulgt af en lavmælt latter. Hun vidste hvor snu og irriterende skovånder kunne være, men denne virkede nu ikke så slem, med mindre det bare var et trick.
Victoria trak sin hånd til sig igen, hvor efter hun skubbede en brun tot hår om bag øret, men hun stadig betragtede den hvide skabning foran hende.
Victoria vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Skulle hun rejse sig op og forsvinde eller skulle hun forsøge at snakke med ham, måske ville han forvandle sig tilbage til sin menneskeform, så hun kunne snakke rigtigt med ham. Overvejelserne tog ikke lang tid for hende, hun blev siddende og betragtede ham lidt. "Jeg er Victoria" præssenterede hun venligt sig selv, selvom hun var forberedt hvis noget gik galt og skovånden havde lavet et lille trick med hende. Hun tog blikket fra ham og scannede hurtigt området omkring dem, men de var alene.
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 11:37 am

han hævede øjenbrynet, også selvom han ikke havde et kunne man næsten fornemme at han gjorde det, dette var sjovt og da hun spurte ham, satte han sig på bagdelen, og nikkede stille, dette var virkelig komisk, troede hun at han ville drille hende, at han ville snyde hende eller noget i den stil...nej det hørte faktisk ikke til ham, han var, så vidt han havde hørt fra andre, anderledes end de fleste af hans slags, før hun kunne nå af fjerne sin hånd, havde han lagt for potterne mod hendes knæ og snusede til hendes hånd.
dog fjernede han sig igen og lavede sig selv til et menneske, han så på hende med næsten sorte øjne, et nysgerrigt udtrykke i øjnene "James" hviskede ham med en blød stemme, den var dog fuld op med de to accenter, den britiske og den australske, to meget flotte accenter og til sammen noget flottere
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 11:48 am

Victoria lod en latter slippe hendes læber, da han satte sine poter på hendes knæ. Hun havde fået indtrykket af at han ikke rigtigt var som alle andre eller også var han virkelig god. Hendes mor havde altid fortalt hende, at man skulle være på vagt når det kom til skovånder, for de var stort set altid ude på at narre en. De var åbenbart kendt for at være meget snu, så derfor kunne Victoria ikke lade være med at være ekstra på vagt når det kom til den slags. For vampyr var for det meste ligetil. De gik efter blod og stoppede ikke før de fik det.
Da han var tilbage i sin menneskeform, smilede Victoria venligt til ham. "James" gentog hun da han sagde hans navn. "Hvad laver du oppe og ude i skoven nu. Det er stadig meget tidligt" sagde hun stadig med et lille smil spillende om hendes læber. Hun kunne ikke lade være med at bemærke at han så meget godt ud og veltrænet. Hun rejste sig langsomt op, uden at tage blikket fra ham.
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 11:54 am

han rejste sig op med hende og så hende dybt i øjnene, hævede øjenbrynet spørgende "det er mit navn madam" han bukkede drillende og stoppede sig selv da han rettede sig op, han var faktisk i godt humør og havde...lyst til at smile, en meget underlig ting for ham, da han aldrig plejede at være typen der smilede.
han grinede, hvilket kun var smukt en varm kærlig latter, der dog døde ud "kære klokken er tolv, det er ikke morgen før klokken er 6" rettede han hende, hvorefter han lagde armene over kors, han betragtede hende kort, lagde hoved på skrå "jeg arbejder i et hus her i nærheden og havde bare brug for at slappe lidt af...også så vidt jeg husker har jeg aldrig prøvet at skifte form...men jeg er ikke sikker" han kløede sig i nakken og trak på skulderne
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 12:07 pm

Victoria bed mærke i hans formelle måde at snakke på, hun havde ikke mødte mange der ville kalde hende madam, med undtagelse af hendes bedstefar, men han var også gammel. "Må jeg spørge hvorfor du er så formel" spurgte hun ham lidt efter han havde bukket drillende for hende.
"Så du bor her i byen?" spurgte hun nærmste konstaterende. Hun gik stærkt ud fra at hvis han arbejde i byen måtte han også bo i nærheden. "Du siger at du arbejder i et hus her i nærheden. Hvad præcis er det du laver" spurgte hun ham lidt efter.
Victoria bed mærke i at han sagde at det måske havde været hans første gang han havde skiftet form, men at han ikke var helt sikker. Han havde helt klart fanget hendes interresse. "Hvordan kan man ikke være sikker på om man har skiftet form før?" spurgte hun undrende. Havde han mistet hukommelsen eller var han under en eller anden besværgelse. Hun kunne ikke rigtigt forstå hvordan man ellers kunne være usikker på det område.
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 12:14 pm

han hævede øjenbrynet og grinede stille gik rundt om hende, med den ene arm omme bag ryggen og en rank holdning hvilket kunne få ham til at ligne en genteman eller en tjener, hvis det ikke havde været for hans træningstøj 2jo ser de unge frøken, jeg arbejder for en mand som snakker med gode manerer, så jeg har det nok derfra" han trak på skulderne og stoppede igen op foran ham.
han nikkede "jeg er fungerende tjener og bodyguard, jeg arbejder for ne kunster der har nogle problemer med sin sindssyge bror" han trak på skulderne og lagde igen armene over kors, hoved på skrå, hans næsten sorte øjne, opfangede alt ved hende "jeg ved det ikke, det eneste jeg husker er at jeg vågnede op i en gade, nok i England, jeg havde kun mine bukser på også huskede jeg mit navn, hvad jeg var og det var vidst det eneste...jeg husker faktisk ikke mere, jeg ved ikke om jeg præcis er 28, jeg kunne være ældre, men jeg meneer jeg var 16 da jeg dukkede op i den gade" han virkede med et fortabt, som om han ikke vidste hvad han skulle gøre
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 12:26 pm

Victoria undrede sig over at hun havde kunne bo i byen, være en del af det overnaturlige, men alligevel ikke vidste at der var en kunstner i byen med en sindsyg storebror. Hun burde virkelig komme mere ud, tænkte hun. Hun befandt sig mest derhjemme, hvor hun øvede sine formularer. "Er denne mand med de gode manerer, en del af den overnaturlige verden eller er han et ganske almindeligt menneske" spurgte hun nysgerrigt. Hun regnede stækrt med at han også ville være en del af det overnaturlige, for hun havde ikke hørt om mange skovånder, der ville tjene et mennesker. Men på den anden side virkede James ikke til at være som alle andre.
Victoria havde fulgt ham med øjnene mens han havde gået rundt om hende, i hvert fald så længe det havde været muligt.
Victoria undrede sig over hvordan han ikke kunne have nogle erindringer omkring sit liv før. "Så du kender hverken din familie eller dine tidligere venner" spurgte hun, men vidste allerede svaret. For hvis han ikke kunne huske noget, gjaldt det jo også familie og venne delen.
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 1:04 pm

han nikkede "Hans navn er Gideon Seymour, og ja han er en engel, han begik selvmord for 3 år siden" han trak på skulderne og lagde armene over kors, han huskede tydeligt ned nat hvor han havde fundet ham hængende død, det havde været det mest skrækkelige han nogensinde havde set, det havde været så traumatisk at det også havde en del virkning på at han ikke var tryk med at binde sig til folk, for de kunne alle forsvinde igen.
han rystede på hoved "jeg har disse fornemmelser af at jeg skal være noget, være steder og med folk...men jeg ved bare ikke hvordan, med hvem eller hvor jeg åbenbart skal være, det er som en stor tåge for mig...helt væk" hviskede han og rystede på hoved, det var hårdt for ham, bare ikke at huske
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 1:23 pm

Victoria nikkede og bemærkede sig i navnet. Hun burde virkelig være mere updatet med byen og dens væsner. En beslutning hun havde taget sig nu, hun ville være mere en del af byen og dens aktiviteter.
Victoria kunne kun tænke sig til, hvor forfærdelig det måtte være ikke at vide hvem man i virkeligheden er og hvem ens familie er og hvor de befinder sig. "Forfærdeligt" sagde hun stille lidt efter. Hun havde nogen gange selv lyst til at glemme alt om hendes mors død og hendes far der smed hende ud, men alligevel ikke. For sådanne oplevelser var med til at styrke hende. Kliché agtigt at tænke - what doesn't kill you makes you stronger- men det var nu rigtigt nok.
"Så du er bare flyttet med ham Gideon her til byen" spurgte hun lidt efter. Hun kunne ikke lade være med at spørge ind til ham, for han virkede ret spændende. Han havde ikke levet et helt normalt liv, hvilket var med til at vække hendes interresse.
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 1:38 pm

han så længe på hende og nikkede "jeg vågnede jo op i England, som sagt uden hukommelse, så der startede jeg min uddanelse, som tyve årig mødte jeg ham så, det det var en mørk aften, han var dist på vej hjem og klokken var...elve tolv stykker. der var nogen mænd efter ham og før de fik ham, så fik jeg overmandet dem, siden den dag hr vi været bedste venner og ja som brødre, han er både min chef og min ven" sagde han og lagde armene over kors, ja de to havde haft en masse gode tider sammen, alt var dog ikke altid let for dem
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 1:50 pm

Victoria lyttede stille til ham, mens han fortalte hvordan han havde mødt Gideon og at de havde været venner lige siden. Den historie fik Vicotria til at smile lidt, hun havde altid ønsket sig en søster, som hun kunne dele sine hemmeligheder med og ja bare snakke. Det var ikke fordi at hun havde alt for mange venner i byen, så det ville have været rart.
Victoria lod sin hånd glide igennem hendes brune krøllet hår. "Det lyder virkelig som om han har brug for beskyttelse, hvis han ikke en gang kan gå på gaden i fred." Hun smilte venligt til ham. "Hvor meget fritid har du så, for hvis han har brug for beskyttelse, kan det vel ikke være super meget du har fri" hun studerede hans kønne ansigt inden hun igen sendte ham et lille smil.
"Er du glad for at bo i her i byen" spurgte hun så lidt efter. Hun ville ikke plage ham mere med hans fortid, som han ikke rigtigt kunne huske. Det måtte være stressende, så hun lod ham få en lille pause.
"
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 1:56 pm

han nikkede "det kan man vel roligt sige han har, men mest er det fra hans bror han har brug for beskyttelse fra...deres sidste møde endte med han fik et b´par brækkede ribben, han blev stukket ned og han brækkede den ene vinge" han trak på skulderne og lagde armene over kors "jeg har jo i teorien fri når han er hjemme, eller lige så snart han ringer er jeg på arbejde, det er ikke sådan jeg er på arbejde hele tiden...eller jo det er indviklet at skulle forklare" sagde han og droppede helt at gøre det, man skulle kunne forstå tingene før han bare kunne forklar det ene smule "det er et fint sted, ganske hyggeligt" han så rundt og smilede svagt, dog forsvandt smiled igen lidt efter
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 2:36 pm

Victoria skar ansigt da han snakkede om hans chef og hans bror. Hun kunne ikke sætte sig ind i hvordan man kunne være sådan mod sin egen bror. Men James havde nævnt at Gideons bror var sindsyg. "Godt at han ikke er min bror" sagde hun stille, og hentydede til Gideons bror.
Victoria kunne ikke lade være med at le lidt da han opgav at forklare hende, hvornår han havde fri og hvornår han var på arbejde. "Men hvad bruger du så din fritid på" spurgte hun ham venligt. Hun havde selv masser af fritid for tiden. Hun havde nemlig ikke noget job, hun havde været nede på caféen hvor Zoey havde tilbudt hende et job, men eftersom at de blev afbrudt da hun skulle til at underskrive blev hun aldrig ansat. For hun kunne nemlig ikke komme i kontakt med hende efter det.
Victoria havde bemærket at hver gang han smilede, forsvandt det hurtigt fra hans læber. Hun var selv normalt meget smilende, det var nemmere at holde folk på afstand end hvis man så ked af det ud. Folk var ligesom fluer til blev tiltrukket af lorten. Hvis nogen så ud til at have det dårligt skulle alle strak spørge hvad der var galt. Derfor meget nemmere at bare smile.

//Jeg bliver nødt til at logge af lidt Smile
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 2:46 pm

han nikkede "det kan jeg også godt sige" han trak på skulderne og kørte en hånd igennem sit hår, han betragtede hende nøje og hævede øjenbrynet, køn pige det måtte han sige, dog var det ikke at se i hans øjne at denne pige godt kunne betage ham en smule, måske endda for ham til at smile hele tiden...men det måtte tiden vise an.
han rynkede brynet "jeg træner, løber også styre jeg to ansatte, de skal vide hvad de må og ikke må, så er jeg træner for gartneren der skal lære en smule selvforsvar" han trak på skulderne "jo så gør jeg min våben klar, bestiller nye ting, renser mine våben træner med dem" bare ren hverdag for ham, hans dag var faktisk meget bukket op, men alt hans "fritid" det skulle han smide hvis Gideon var i problemer, han skulle hjælpe ham hvis situationen kom
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 3:33 pm

Victoria smilede venligt til ham, da han fortalte om havde han brugt sin fritid på. Han kunneåbenbart meget godt lide at træne og han krop så også derud efter det. Han var veltrænet at se på, men ikke på den klamme pumpet måde. "Så du er godt til kampsport og selvforsvar og sådan noget" hendes smil blev en lille smule større. "Det kunne være at du en gang kunne lære mig nogle tricks, for det eneste selvforsvar jeg kan er magi" forklarede hun. "Min far har aldrig syntes at det var vigtigt for mig selv at kunne forsvare mig selv, han mente ikke at det var noget for piger" sagde hun og trak på skulderne.
"Dine våben?" Spurgte Victoria. "Hvilke slags våben har du" spurgte hun nysgerrigt da han havde omtalt sine våben som en af hans fritidsbeskæftigelser.
Vis brugerens profil
Anthony
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 3:43 pm

han nikkede "det kan man vel godt sige jeg er" han lagde armene over kors, betragtede hende stille, han tog et kort op af lommen og rakte hende den "kom til denne adresse, når du har lyst også spørg efter James" sagde han og blinkede drillende til hende, dette var en invitation han ikke gav mange, indtil videre trænede han kun gartneren Louis, også selvom James var ti gange bedre end Louis nu engang var.
da snakken kom på hans våben trak han en pistol frem "jeg har kaste knive, knive, så har jeg som du kan pistoler, dog med forskellige ammunition nogle med søvn andre med træ også er der min favorit bedøveren" han smilede svagt og lagde pistolen tilbage
Vis brugerens profil
Victoria
Heks
Heks

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    Søn dec 30, 2012 3:57 pm

Victoria lyste op i endnu et smil da han rakte hende et kort. Hun tog i mod det og læste hurtigt adressen, før hun puttede den i lommen. "Du skal nok forvente at, der ikke går særlig lang tid før du ser mig igen" sagde hun og sikrede sig at hun fået kortet puttet ordenligt i lommen.
Victoria måtte indrømme at det kom lidt bag på hende, da han trak en pistol frem. "Du er virkelig godt til at gemme våben op dig, jeg har slet ikke lagt mærke til at du havde et våben på dig" sagde hun og var stadig en smule overrasket. Man kunne slet ikke se det.
Hun lyttede nysgerrigt til ham mens han fortalte om hans våben, han var i hvert fald ikke uforberedt. "Jeg må indrømme at selvom jeg ikke kan selvforsvar eller har våben lige som dig, er jeg ikke helt forsvarsløs" sagde hun og løftede sine hænder op foran sig, mens hun fukuserede og mumlede nogle mærkelig ord. Lidt efter tændte et mindre bål et stykke fra dem. Victoria smilte og lod derefter ilden gå ud igen.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Søvnløs - Anthony    

Søvnløs - Anthony
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1