Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 Bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~   Lør feb 19, 2011 4:43 pm

Sted: Skoven
Tid: Midt på dagen ca. kl. 12
Omgivelser: Træer og krat, dyr og natur
Vejret: Sommer, varmt og let fugtigt
Påklædning: Er i min kitsuni skiggelse som en hvid hjort

Owl kom gående hen af en lille væksel der var imellem en række af store træer. Han viste at han var meget synlig i sin hvide form, men gik bare videre. Han håbede på at møde nogen, men helst ikke noget farligt. Han gik elegant med sit store gevir højt hævet og stolt strakt hals.

//skriver nok ikke så meget men bær over med mig det er mit første emne\\
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni

Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

IndlægEmne: Re: Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~   Lør feb 19, 2011 5:02 pm

Angel kom i sin rævskikkelse. Hun havde kun en hale, og lignede derfor en almindelig ræv. Hun travlede langsomt, og halvdovent afsted. Hun pustede lidt, men det gjorde hun tit. Hun hørte noget, og standsede brat. Hun så rundt, og knurrede lidt. Hun lod være med at råbe *hvem er det?* for hvis det var et menneske vil han/hun ser totalt forvirret på hende, når de fandt hende den talene ræv. Hun så noget hvid... det var en hvid hjort. "Hold da helt kæft! Jeg trode sgu jeg skulle dø," sagde hun, og sukkede dybt.
Vis brugerens profil
Hannah
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Hannah Smile Diggory
URL Alder : Forvandlet: 16 år. I alt: 19 år. ;D
Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Vampire ♥
Humør : ♥ Love isn't something you can buy! ♥

IndlægEmne: Re: Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~   Lør feb 19, 2011 6:33 pm

Hannah fløj igennem skoven i vampyr fart, hun kunne lugte noget underligt og løb i retningen af lugten. Da lugten blev helt tydelig stoppede hun og gik lidt i menneske skikkelse.
Hun fik øje på den hvide hjort, og der efter så hun også den ræv der stod tæt ved hjorten. Hun kunne lugte af det ikke var dyr så hun stod bare stille lidt, mens hun ventede på at de ville afsløre sig selv. Der skete ikke meget så hun besluttede sig for at sige noget "jeg ved godt i ikke er dyr" sagde hun så, da hun ikke kunne finde på så meget andet.
Hun kiggede på den hvide hjort og ventede på der skete neget. Så fløj hendes blik ned til ræven. Hun vuderede både ræven og hjorten mens hun ventede. Hun havde aldrig stødt på den lugt før, det forvirrede hende.
Vis brugerens profil
Angel
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~   Lør feb 19, 2011 6:45 pm

Angel lugtede vampyren, og krumpede sig langt tid inden hun var kommet tæt nok på til at kunne ses. Hun knurrede lavt, og lå i angrebsstilling. Hun stoppede sin knurren da pigen sagde noget. Angel gik langsomt hen mod hende. Hun gik rundt om hende, mens hun så op og ned af hende. Tilsidst satte hun sig foran vampyren, og så op på hende. "Jeg ved også at du ikke er et menneske," sagde hun, blidt og venligt. Hun rejste sig, og baggede lidt bagud. Hun krumpede sig igen, og forvandlede sig til menneskeskikkelse. Hun rejste sig. Hun var iført at par mærkeblå jeans, og en blå og rød ternet skjorte. Hun smilte venligt. "Jeg er Angel Smith... Og i er?" spurgte hun, henvendt til dem begge.
Vis brugerens profil
Hannah
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Hannah Smile Diggory
URL Alder : Forvandlet: 16 år. I alt: 19 år. ;D
Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Vampire ♥
Humør : ♥ Love isn't something you can buy! ♥

IndlægEmne: Re: Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~   Lør feb 19, 2011 7:52 pm

Hannah gav et fnis fra sig da ræven henviste til at hun også kende sand heden om hende, hun fniste fordi det også burde være åbentlyst hvis de kunne lugte hende og ikke mindst hvis de nu havde set hende.
Hun smilte stille og svarede så: "jeg er Hannah" hun tænkte ikke over den måde hun lukkede det ud på. -Jeg er- underlig måde at præsentere sig på for dem der hørte til denne til, som de nu var i.
Hannah lagde hovedet på skrå, "såå.. er du en skovånd eller noget?" spurgte hun så stille med sin lille stemme. Hun lyttede stille til hendes svar inden hun vendte sig mod den hjort som stod ved siden af. den var stadig i dyre skikelse så hun kunne ikke afgøre om det var en dreng eller pige.
Men hun vidste nu at, personen bag hjorten var af samme art som pigen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~   Lør feb 19, 2011 8:31 pm

Owl kigger på den pige han nu hved er vampyr "Hej jeg hedder Owl og du er?" Han er næsten lige høj som pigerne i hans hjorte form "jeg ville gerne forvandle mig, men jeg tror ikke i vil kunne lide det. Jeg er ikke lige så go som....Angel?" Kigger på den anden pige "var det det du hed? Jeg har endnu ikke så mange krafter som hende så jeg kan ikke lave tøj" Han smiler skævt til dem. "Så jeg lader bare være ikk?"
Angel
Kitsuni
Kitsuni

IndlægEmne: Re: Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~   Man feb 21, 2011 9:37 pm

Angel smilte til dem begge. "det er mig en glæde at møde jer," sagde hun, og smilte. Hun så på Owl. "Ja jeg hedder Angel.. Tænkt på en engel så er det nemmere at husk," sagde hun, med et smil. Hun så på Hannah, og nikkede. "Jep jeg er en Skovånd," sagde hun, og nikkede. Hun så på Owl igen. "Så er det okay du bliver i din hjorte skikkelse," sagde hun, med et smil.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~   

Skoven et herligt sted ~Angel og Hannah~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1